Búsqueda de Comunicacio-transports

Libros / Valenciano / Valenciano / Comunicacio-transports (29)

  • IMATGE INCESSANT, LA
    BALLO, JORDI / OLIVA, MERCÈ"
    Què ens diuen, les imatges televisives? Quins discursos hi ha al darrere dels formats audiovisuals d'entreteniment? Un format audiovisual és un conjunt de regles capaces de generar una repetició narrativa. Però quins discursos hi ha darrere aquests formats? Com dialoguen amb altres llenguatges visuals? La imatge incessant planteja un recorregut a través de gèneres tan diversos ...
    En stock

    21,90 €

  • PAPERS DE LA RODA DEL MÓN
    MIRA, JOAN FRANCESC
    Un autor imprescindible com Joan F. Mira concentrat en seixanta textos d'assaig periodístic.Antologia d'obra periodística 2010-2017 Com ocorre amb l'obra de Josep Pla, una part considerable de les línies de Joan Francesc Mira han estat concebudes dins d'aquell compartiment anomenat gèneres periodístics. De vegades més prop de la crònica de viatge, de vegades més prop de la pínd...
    En stock

    18,90 €

  • TOR. TRETZE CASES I TRES MORTS (EDICIÓ DEFINITIVA)
    PORTA, CARLES
    1.1 01.1 10000000000000000 ...
    Disponible en 10 días

    22,90 €

  • CRONIQUES DES DE MADRID.UN PERIODIOSTA A LA CORT
    ALBEROLA, MIQUEL
    Disponible en 1 semana

    17,95 €

  • DIES QUE SÓN HISTÒRIA ( CATALUNYA CONFINADA )
    XAVIER BERTRAL (COORD.)
    Ningú no havia viscut mai una pandèmia i un confinament planetari com els que ens ha tocat viure. Res no ens havia preparat per a això. Durant la primavera del 2020, hem viscut uns dies històrics i estranys, una situació del tot excepcional que ens ha obligat a canviar la nostra manera de viure. Aquesta experiència individual i col·lectiva és la que recull Dies que són història...
    Disponible en 1 semana

    22,00 €

  • LLIBRE D'ESTIL
    VILAWEB
    El llibre d’estil de VilaWeb es fonamenta en la proposta de fer servir per a la comunicació una llengua clara, feta d’ordre, de precisió, de concisió i de genuïnitat. Aquest llibre presenta la llengua periodística d’ús habitual del diari i alhora vol contribuir a bastir un model de referència modern nacional, i no pas regional, que pugui adreçar-se als lectors de tots els Païso...
    Disponible en 1 semana

    17,50 €

  • PREMSA, LA RADIO I LA TELEVISIO COM A AGENTS DIFUSORS DE CONEIXIMENTS LINGUISTICS, LA
    CASALS, DANIEL / MASSANELL, MAR
    Disponible en 1 semana

    18,00 €

  • LLENGUADO, EL
    VIDAL, PAU
    El llenguado és un programa de TV3 que barreja la divulgació i l'entreteniment i que parla de llengua en un to distès, pràctic i en què no hi falta sentit de l'humor, amb l'objectiu de trencar el mite que el català és una llengua difícil. El filòleg Pau Vidal, assessor lingüístic del programa, recopila en aquest llibre les ensenyances del programa: situació del català, varian...
    Disponible en 1 semana

    18,00 €

  • LLIBRE D'ESTIL DE L'ACN ( AGENCIA CATALANA DE NOTICIES )
    FERRE PAVIA, CARME / NOGUE REGAS, ANNA
    Aquest Llibre d’estil pretén facilitar que l’Agència Catalana de Notícies sigui fidel a la seva missió i als seus valors. Les pautes que conté sobre la identitat, la imatge, els gèneres, els formats i el model de llengua, així com la guia ètica, estan orientades a garantir el compromís de l’Agència amb els seus clients i, en tant que institució pública, amb tota la ciutadania. ...
    Disponible en 1 semana

    17,90 €

  • DESENCADENATS
    RUIZ DOMÈNECH, BERNAT
    El món canvia i el sector editorial també. L’última crisi econòmica ha transformat el panorama del llibre a escala mundial, en tots els aspectes. En el cas català, s’ha consolidat un model marcat per l’eclosió d’editorials independents i d’una xarxa de llibreries que els han donat cobertura. Bernat Ruiz Domènech apropa la lupa a aquest nou escenari per explorar-ne les fortalese...
    Disponible en 1 semana

    18,90 €

  • MEUS CAFÈS AMB GENT INTERESSANT, ELS
    BASTE, JORDI
    Disponible en 1 semana

    14,94 €

  • MIRADA LÚCIDA, LA
    LLADO, ALBERT
    A partir de les reflexions d’Albert Camus sobre com exercir de periodista, l’autor traça una proposta de quatre punts: lucidesa, desobediència, ironia i obstinació. Parla dels reptes del periodisme actual, com les fake news i la propaganda, les xarxes socials, les filtracions, la recerca de certeses enfront de les fabulacions, el combat contra la burocratització, l’ús de la iro...
    Disponible en 1 semana

    10,90 €

  • EXTENSIÓ SOCIAL DE LA NORMATIVA ALS MITJANS DE COMUNICACIÓ
    CASALS, DANIEL / MASSANELL, MAR / SEGARRA, MILA
    Els mitjans de comunicació de massa són agents actius en el procés d'estandardització de la llengua. Són decisius en la fase d'extensió social de l'estàndard perquè posen la població en contacte amb aquesta varietat. Com a resultat del compromís social amb la comunitat, el periodisme contemporani ha elaborat un gènere destinat a difondre coneixements lingüístics, sobretot norma...
    Disponible en 1 semana

    13,00 €

  • BON DIA, SÓN LES VUIT!
    BASSAS, ANTONI / AÑON, J.ANTONI
    Per fi , Antoni Bassas ha deixat escrita la narració d’un programa que va fer història, El matí de Catalunya Ràdio (1995-2008). Bon dia, són les vuit! és un llibre que traspua periodisme i ràdio, on veiem els professionals que van gestar el programa cada dia i els col·laboradors que el van elevar a la categoria d’inoblidable, amb episodis que van fer vibrar l’antena cada matí d...
    Disponible en 1 semana

    20,50 €

  • CAMINS DE TERRA (1865-2015) CAMINS DE FERRO
    Aquesta obra coral commemora els 150 anys de l'arribada del ferrocarril a l'Hospitalet de l'Infant, cosa que constitueix una veritable efemèride. El ferrocarril va revolucionar el món del transport ja sigui de persones com de mercaderies; va ampliar la zona d'influència dels mercats i de les comunicacions, i va ser un dels factors decisius en el procés d'industrialització i de ...
    Disponible en 1 semana

    25,00 €

  • EL LLIBRE DE LA MARATÓ
    DIVERSOS AUTORS
    Víctor Amela, Marc Artigau, Jenn Díaz, Helena García Melero, Martí Gironell, Gemma RuizPilar Rahola, Care Santos, Silvia Soler, Albert Villaró Deu anys després del primer, EL LLIBRE DE LA MARATÓ vol continuar donant suport al projecte solidari de La Marató de TV3, impulsat per La Fundació La Marató i la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals. Víctor Amela, Marc Artigau i ...
    Disponible en 1 semana

    10,00 €

  • LA CAUSA DEL PERIODISME
    JULIBERT, JOAN / JULIBERT GONZÁLEZ, JOAN
    La causa del periodisme explica el funcionament actual dels mitjans de comunicació de massa, i explora amb valentia i amb una sòlida base documental els motius que els han fet allunyar-se de l?ideal bàsic dels periodistes, servir la veritat. Joan Julibert argumenta que el periodisme s?ha contagiat del descrèdit que acompanya les institucions polítiques i econòmiques des de fa ...
    Disponible en 1 semana

    20,00 €

  • COMUNICACIÓ, XARXES I ALGORITMES
    PETIT I BOZZO, MARTÍ
    Les innovacions tecnològiques han revolucionat la comunicació. Cada cop són més les persones que s'informen de l'actualitat exclusivament per les xarxes socials de les quals ells mateixos són usuaris. Quin és el problema? Que la xarxa, mitjançant algoritmes, selecciona allò que ens ha d'interessar. Ja no es tracta de ser usuaris crítics, sinó potencials consumidors (d'informaci...
    Disponible en 1 semana

    16,50 €

  • DIARI AVUI, 1976-2009
    FAVÀ COMPTA, MARIA
    «Aquesta història del diari AVUI està escrita en primer persona del plural, amb el testimoni de qui escriu i de moltes altres persones que van treballar-hi, que el van dirigir o que hi van posar diners.També hi ha hores d?hemeroteca a Ca l?Ardiaca i la reinterpretació d?alguns dels papers vells que ha sabut guardar Montserrat Rius. Però el gruix és testimoni oral.I com que està...
    Disponible en 1 semana

    19,50 €

  • 100 IDEES PER SER UN GRAN COMUNICADOR
    PICÓ SENTELLES, ALFRED
    El periodista i professor Alfred Picó, després d'anys d'investigació i experiència en el món comunicatiu, explica per primera vegada 100 idees per millorar la nostra comunicació (personal i professional). Com s'escriu un correu electrònic eficaç? Per què el WhatsApp provoca tants malentesos? Com han de comunicar les empreses? I les institucions? Com es redacta un text a Faceboo...
    Disponible en 1 semana

    15,20 €

  • TOTS TENIM UN COSTAT BO O MOLT BO
    OLIVER CABRER, MARIA-ANTÒNIA / TORRES OLIVER, FRANCISCO (TRAD.)
    Canaris xerraires i esportistes d?elit tossuts, aquarel·les fantasioses, monjos de clausura melòmans, delicats traços a llapis i nens de vitalitat imparable... Relats i dibuixos amb sorpreses, pinzellades d?humor i gotes de tendresa que et faran gaudir d?una lectura inoblidable de la mà d?autors de tant renom com Jordi Basté, Pilarín Bayés, Ignasi Blanch, Jordi Calvís, Toni Cru...
    Disponible en 1 semana

    10,00 €

  • COM SOBREVIURE A LES XARXES SOCIALS
    RODRIGUEZ, LETI / RODRÍGUEZ CARRASCO, LETICIA
    Consells, recomanacions, casos d?èxit, exemples curiosos, confessions i freaksecrets d?una #socialmierder que viu 12 hores al dia a les xarxes.Les xarxes socials ens han canviat la vida. A un ritme accelerat, hem modificat els nostres hàbits, la nostra feina, la manera de relacionar-nos? Pràcticament no ens n?hem adonat, però vivim hiperconnectats des que ens despertem fins que...
    Disponible en 1 semana

    17,90 €

  • PREMSA VALENCIANISTA
    MARTÍNEZ SANCHIS, FRANCESC
    Després de la desfeta del valencianisme republicà com a conseqüència de la Guerra Civil, a finals dels anys cinquanta del segle XX la premsa valencianista reprèn la tradició històrica. Entre 1958 i 1987, anys que abracen el franquisme, la Transició i la primera legislatura autonòmica, van sorgir tot un seguit de revistes que empren el català com a element recuperador de la iden...
    Disponible en 1 semana

    20,00 €

  • ETS UN GRAN COMUNICADOR
    GARCIA-MILA PUJOL, PAU
    Parlar bé i ser capaços de comunicar amb seguretat i emoció són assignatures que hauríem d?haver après de petits, igual que van aprendre a sumar i restar. La realitat, en canvi, és que moltes vegades ni ho vam aprendre ni li vam donar la importància que mereix, tot i que comunicar bé és allò que ens apropa o allunya de presentar amb èxit un projecte, una entrevista o una confer...
    Disponible en 1 semana

    11,90 €

  • PODER DE LA MENTIDA, EL
    JULIBERT, JOAN
    En ple debat sobre les fake news i la rellevància que ha adquirit la comunicació a les xarxes socials, Joan Julibert s’interroga a El poder de la mentida sobre el concepte de veritat, i posa sobre la taula la possibilitat que sigui una idea discutible. En contraposició, situa la mentida al mateix nivell: tant la veritat com la falsedat són una construcció. En aquest assaig, pr...
    Disponible en 1 semana

    17,00 €

  • UN BARCELONÍ A BEIRUT
    ALCOVERRO, TOMAS
    Tomás Alcoverro ens apropa a l’altra riba del món mediterrani amb la intenció de mostrar, lluny de visions occidentalitzants i romanticismes de to exòtic, la seva complexa autenticitat. Aquest llibre vola de Barcelona a Beirut, dues ciutats que, més enllà de la distància física, comparteixen determinats trets, en virtut d’una essència mediterrània comuna. La connexió comença a ...
    Disponible en 1 semana

    18,00 €

  • PERIODISME DIGITAL AMB VALOR, EL
    CANOVACA DE LA FUENTE, ENRIQUE
    Els canvis en la societat provocats per l'aparició de webs informatius i la difusió d'informació a través de les xarxes socials han transformat la manera d'informar-se del públic, la qual cosa ha afectat profundament el model de negoci dels mitjans de comunicació. L'estudi parteix de l'anàlisi de diversos mitjans catalans, però es fa extensiu als mitjans espanyols i als de qual...
    Disponible en 1 semana

    18,00 €

  • COMUNICAR I MARCAR LA DIFERÈNCIA
    VARIOS AUTORES
    El mercat condemna les dones periodistes, una de les professions més feminitzades, a pitjors condicions de treball i més dificultats de progressió professional que els seus companys d'ofici. A partir d'aquesta constatació, els testimonis en primera persona de 30 periodistes titulades per la Universitat de València palesen les dificultats que pateixen per a accedir a les emprese...
    Disponible en 1 semana

    14,50 €

  • MITJANS, ELS. PER QUÈ SÓN IMPORTANTS
    COULDRY, NICK
    Els mitjans tenen un paper essencial en la configuració del món tal com el coneixem. A partir sobretot de la introducció de la vida de les persones en l'univers d’internet, s’han tornat un element crucial en gairebé tots els aspectes de l'existència humana. Avui dia s’està construint un nou ordre social a través de la nostra relació amb els mitjans més diversos, i és imprescin...
    Disponible en 1 semana

    15,00 €